Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
klasmanagement --- lerarenbegeleiding --- 472.7 --- Coachen --- Klasmanagement --- Leerkracht --- Leerkracht-beginperiode --- Mentor --- Lerarenberoep: lagere school --- De onderwijzer en zijn opleiding --- Leraren --- Leraren kleuteronderwijs --- Leraren lager onderwijs --- Basisonderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Leraar --- Leraar kleuteronderwijs --- Leraar lager onderwijs --- Directie
Choose an application
Om actief te leren is het van belang dat leerlingen zichzelf kunnen sturen en kunnen samenwerken. Van docenten wordt verwacht dat ze een leeromgeving creëren die actief leren bevordert en dat zij leerlingen de vaardigheden bijbrengen voor zelfsturing en samenwerking. Dit boek helpt (toekomstige) leerkrachten uit het secundair onderwijs met het ontwikkelen van de benodigde deskundigheid om leerlingen goed te begeleiden bij actief leren. Het boek biedt theoretische achtergronden en casussen van klassensituaties verbinden de theorie met de dagelijkse praktijk. Daarnaast geven de auteurs tal van praktische tips en handige suggesties en wisselen teksten af met 'vragen ter overdenking' die uitdagen om na te denken over eigen ervaringen. Bij het boek hoort online studiemateriaal op de website van de uitgever.
School management --- Didactic strategies --- Secondary education --- onderwijsvernieuwing --- leraren-leerling relatie --- 700 Pedagogie
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|